چطور در اینستاگرام استوری بگذاریم؟
نوشته شده توسط : ساحل

چطور در اینستاگرام استوری بگذاریم؟
بعد از مطالعه ی این تعلیم متوجه خواهید شد که این کار حتی از آب خوردن هم ساده تر و راحتتر است.
شما برای قراردادن یا یک استوری در اینستاگرام بر اساس تصویر پایین می توانید روی آیکون دوربین یا روی سرنوشت Your story کلیک کرده و از عکس ها یا فیلم هایی که الی بیست و چهار ساعت ماضی روی موبایل خویش اندوخته کردید یا در همان لحظه با برنامه اینستاگرام می گیرید را به اشتراک بگذارید. در ضمن زمانی که در صفحه home پیمان دارید فقط کافیست که انگشت خود را روی صفحه گوشی گذاشته و به سمت را بکشید لغایت به منوی مخصوص قراردادن یا استوری وارد شوید.

گذاشتن چند استوری در اینستاگرام
چرا و چطور باید در اینستاگرام چند استوری پشت راز هم بگذاریم
از آنجایی که استوری (story) به معنای سرگذشت است ممکن است شما بخواهید که اغلب از یک عکس یا اغلب از یک ویدیو ۱۵ ثانیه ای به داستان خویش اضافه کنید و یا چه بسا حکایت های اکثریت برای مخاطبین خویش تعریف کنید و آنها را تحت کارایی پیمان دهید. به همین علت شما می توانید از چند استوری برای بیان قصد خویش کاربرد کنید و اگر حرفی نگفته با فالوور های خود دارید بزنید.

گذاشتن چند استوری در سررسید های مختلف
در ابتدای مطلب گفتیم که برای قراردادن یا استوری باید چطور اقدام کنید؛ تنها کافیست دقیقا همان شغل ها برای گذاشتن استوری دوباره اتمام دهید. ولی برخی از دوستان به جای این که روی دکمه ی دوربین در زاویه بالای سمت چپ یا کشیدن انگشت به سمت را راست روی صفحه؛ می خواهند از جایی که استوری قبلی را قراردادن یا اقدام کنند، یعنی گزینه your story استفاده کنند. همین باعث می شوند که عکس پیشین آنها باز شود و نتوانند استوری جدید بگذارند.

گذاشتن چند استوری در اینستاگرام

چرا نمیتونم چند تا عکس در استوری بزارم؟


گذاشتن چند استوری به طور هم زمان
اگر می خواهید چند استوری را با هم و در یک موعد منتشر کنید کار شما بسیار راحت شده است. کافی ست اینستاگرام شما آپدیت و به روز باشد. در نسخه جدید اینستاگرام می توانید به طور هم زمان 10 عکس از نگارخانه خویش را گزینش کنید. سپس هر کدام از آن ها را جداگانه ویرایش و استوری کنید. به همین راحتی!!

گذاشتن چند استوری
چطور در استوری اینستاگرام فیلم پشت راز هم بگذاریم؟
ممکن است شما بخواهید به جای گذاشتن یک فیلم کوتاه، از یک فیلم بلند برای رساندن قصد خویش بهره‌گیری کنید. دقیقا در اینجاست که باید از آلت های جانبی موجود برای انجام این کار استفاده کنید. در پیوستگی به معرفی نرم انگیزه ها هایی برای سپریدن این شغل برای بهره‌گیری کنندگان از سیستم عامل های اندروید و IOS می پردازیم.

نرم انگیزه ها برش فیلم برای تصحیح کردن استوری های پشت راز هم و چند قسمتی
اگر متعلق به تقسیم افراد باشید که از سیستم عامل IOS بهره‌گیری می کنید؛ رهنمود ما برای شما اپلیکیشن های Continual یا CutStory هستند. این برنامه ها به شما این امکان را می دهد که فیلم های طولانی تر خویش را به قطعات اختصار تر (مثلا ۱۵ ثانیه) تبدیل کنید؛ به عنوان مثال به شما کمک می کند که یک ویدیو ۱ دقیقه ای را به ۴ ویدیو ۱۵ ثانیه ای برای استوری اینستاگرام تقسیم کرده. و به راحتی آن را منتشر کنید.
اگر از سیستم عامل اندروید نیز کاربرد می کنید، رهنمود فالوجت به شما VidTrim است؛ شما با این برنامه می توانید برای اینستاگرام خود استوری های پشت سر هم و سریالی درست کنید.

محبوبیت در بین فالوور ها با به کارگیری استوری (Instagram Stories) گرد از راهبرد های نیرومند بهره‌گیری کنندگان حرفه ای از اینستاگرام است. از طرفی اگر می خواهید رشد نکوداشتن را در اینستاگرام تجربه کنید باید از همه ی امکانات آن به صورت خلاقانه کاربرد کنید.





:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: